pondělí 17. října 2016

TKA - 5. týden

Minulý týden jsme se nakonec všichni potkali, ale jen pro jistotu připomínám, že jsme mimořádně měli 5 hodin tematické kartografie, takže jsme stačili nejen plánované přednášky - barvy, stupnice i přehled kartografických interpretačních metod, ale také kvalitativní areály a kartogramy.

V 5. týdnu bude výuka probíhat jako vždycky, to znamená KGM/TKA začne ve 14:50 a bude trvat tři vyučovací hodiny. Náplní tohoto výukového bloku budou přednášky na téma kartodiagramy a metoda teček. Poté bude následovat prezentace (doufám, že především s komentáři studentů) na téma chyby na mapách aneb jakých prohřešku se dopustili vaši starší kolegové.

Zároveň už také upozorňuji na další, tedy 6. týden. Opět proběhne výměna s KGM/MAP, přičemž první dvě hodiny bude probíhat víceméně frontální výuka a další tři hodiny budou věnovány samostatné práci na zápočtových mapách, přičemž bude můžné konzultovat s vyučujícím.
Teď mě napadlo, že pro studenty kombinované formy studia by možná bylo vhodně pořadí 2 hodiny konzultace, 2 hodiny přednáška a 1 hodina konzultace. Pokud se vám tato varianta líbí, napište mi to do diskuze pod článkem (do příštího pátku) a já výuku přizpůsobím.

2 komentáře:

  1. Dobrý den, chtěla jsem se zeptat zda-li mám brát, že je Gronsko součástí Dánska nebo jestli to mohu zobrazit na mapě zvlášť. Děkuji Jírová

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To záleží na charakteru mapy a publikovaných dat. Možná by bylo dobré se podívat na nějakou podobnou (samozřejmě správnou) mapu.

      Vymazat