pondělí 9. května 2016

Je dobré být kartografem...

...to je parafráze jednoho z populárních hesel bývalého prezidenta Mezinárodní kartografické společnosti profesora Georga Gartnera. Já jsem si na něj vzpomněl, když jsem hledal nějaké inspirativní kurzy kartografie na vysokých školách a univerzitách po celém světě.
Našel jsem totiž na webu study.com informace o možnostech vystudovaných kartografů v USA. Text nechám v původním znění bez titulků...

According to the U.S. Bureau of Labor Statistics (www.bls.gov), cartographers held approximately 12,100 jobs in 2012. As of May 2014, cartographers earned a median annual salary of $60,930. Employment of cartographers and similar professionals, such as photogrammetrists, is expected to grow 20% between 2012 and 2022. This projected growth is attributable to the expanding use of accurate and current geographic information in marketing, disaster response planning, urban design and construction.

Především se mně líbí ten nárůst pracovních míst...

Je dobrý být geomatikem!

1 komentář:

  1. K tomu zpodrobnovani: je dobre zminit, ze v USA je na vetsine uzemi nejpodrobnejsim meritkem stale 1:50 000 a ze jen huste zalidnena uzemi jsou podrobneji ;-)

    OdpovědětVymazat