pátek 11. prosince 2015

KMA/POK - 13. týden

A máme tu konec semestru. Dokonce i s poslední přednáškou - Trendy v kartografii. Pozor! Prezentace je určená i pro předmět tematická kartografie. Proto ji na webu najdete v sekci věnované TKA (úplně na konci).

Pokud máte (nebo naopak nemáte) zájem o zkoušku v konkrétním termínu, napište mi prosím návrhy do diskuze pod tento příspěvek. Na konci zápočtového týdnu bych vypsal termíny. Pro začátek zřejmě dva.

6 komentářů:

  1. Dobrý den, další verzi plánku dle harmonogramu k 15.12. jsem dal na adresu http://skolajih.cz/ucitel/rozvrhy/rozvrh_planek.htm. Je to stále ještě pracovní verze, s vyřešenou češtinou a zatím výběrem hodiny přes formulář, dále budu pracovat na tom, aby si plánek podle systémového data a času serveru sám určil den v týdnu a číslo vyučovací hodiny.

    K termínu zkoušky: Mně by vyhovovaly nejvíce páteční termíny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kromě změn, které jsem navrhoval dříve, bych navrhoval ještě malé doplnění - na mapě není vidět, kterou hodinu a který den jsem si vybral.

      Vymazat
  2. Dobrý den. Dle harmonogramu posílám odkaz na provedené analýzy vytvořených map. K hodnocení byl použit seznam kritérií podle kterých byly hodnoceny jak mapy v mobilních aplikacích, tak i mapy na webových rozhraních příslušných aplikací. Současně s tabulkou přikládám i soubor se screenshoty jednotlivých testovaných map. Slovní popis a hodnocení bude dodáno v příštím týdnu jako součást hotového článku.

    Odkaz na tabulku kritérií:
    https://onedrive.live.com/redir?resid=cd0bf4afc66447e!740&authkey=!ABLajbaDmj-_f20&ithint=file%2cxlsx

    Odkaz na soubor se screenshoty:
    https://onedrive.live.com/redir?resid=CD0BF4AFC66447E!771&authkey=!AJ9vhRaa5uqyv14&ithint=file%2cdocx

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Možná by stálo za zvážit váhy jednotlivých vlastností. Jsou opravdu stejně významné? Navíc mně přijde, že některé z vyjmenovaných atributů by měly být chápány spíše negativně (například orientace pouze na sever).

      Vymazat
    2. O váhách jsem uvažoval, ale přijde mi že by se tím do hodnocení dostal subjektivní pohled, který by mohl zkreslit výsledky. Metodu kritérií jsem zvolil právě pro její maximální míru objektivity. Děkuji za připomínku k negativním kritériím, zkusím je nějak upravit nebo nahradit.

      Vymazat
  3. Ještě k termínu zkoušky. Přikláněl bych se podobně jako kolega Knížák k pátkům.

    OdpovědětVymazat