středa 14. října 2015

Pohádka o zapomenutém blogu

Jednou v srpnu ke mě takhle přistoupil David Fairbairn. To je předseda Komise pro vzdělávání (přesněji ICA Commission on Education and Training) a profesor z Newcastlu, který má zajímavé přednášky o smyslu a budoucnosti kartografie. A začal mi děkovat za můj blog, který už dva roky každý den čte. Pravda, trochu jsem se zapýřil, že náš blog má takového čtenáře, ale asi po 5 vteřinách mě došlo, že David opravdu česky neumí. Tak jsem mu vysvětlil, že si mě asi s někým spletl, že blog sice mám, ale ten asi fakt nečte a tak dále. On znejistěl, že si mě asi s někým spletl, ale pochválil mě, že komunikace pomocí blogu se studenty je skvělá (a asi si myslel něco o bláznech).

Druhý den mi přinesl ten blog ukázat. A skutečně - jmenuje se to Geomatics & Cartography a pod tím je napsáno Ota Čerba. A v tu chvíli se mi rozsvítilo - někdy před X lety jsem si hrál se službou Paper.li (jedná se vlastně o agregátor RSS kanálů). Ale opravdu by mě nenapadlo, že to bude někdo číst nebo si to dokonce nechá posílat na email.

Během podzimu se budu snažit službu aktualizovat, když to někdo opravdu čte. Zkuste se tam podívat i vy, je tam spousta zajímavých a denně aktualizovaných článků z oboru.

Žádné komentáře:

Okomentovat