středa 13. listopadu 2013

Hodnocení v polovině semestru aneb tři body navíc - shrnutí

Pokusil jsem se shrnout všechny smysluplné připomínky, které jste zanechali pod příslušném postem na blogu. Protože odpovědi jsou trochu delší, založil jsem raději nový příspěvek.
Doufám, že jsem odpověděl na všechny připomínky a děkuji všem za podněty a poznámky.

  1. Nepřehledný graf s výsledky – Tabulka s číselnými byla doplněna, původní graf je stále vidět na druhém listu tabulky.
  2. Průběžné odevzdávání výsledků – Průběžné odevzdávání má několik důvodů – především pravidelnou práci na předmětu (celý předmět má takový charakter, že není možné jednou měsíčně se všechno naučit), úkoly také na sobě závisí. Snažil jsem se úkoly avizovat dopředu, aby si případně někdo mohl udělat některé z nich dopředu (v příštím semestru vytvořím na začátku kompletní kalendář úkolů). Každopádně nemusíte blog sledovat každý den, je možné se přihlásit jako čtenář (nebo odběratel) a pak by vám vše mělo být zasíláno. Nebo můžete blog sledovat přes RSS čtečku.
  3. Zveřejnění správného výsledku úkolu – Tam, kde to jde se snažím výsledky zveřejňovat (například v případě testů), jinde to nemá smysl (neexistuje jedna správná verze XML souboru). V tomto případě se snažím upozorňovat na chyby. Pokud správné výsledky chcete například kvůli inspiraci, není nic snadnějšího než si stáhnout soubory kolegů.
  4. Řazení materiálů podle důležitosti – V tomto týdnu jsem o to již pokusil, tak doufám, že to tak bude vyhovovat.
  5. Přednášky a ústní konzultace – Ani jedno nebylo zrušeno, jen jsem nechal iniciativu na studentech (konec konců je to v jejich zájmu). Výtku, že „na konzultace také je težké vybírat čas“ neberu, pak asi nemá cenu studovat.
  6. V 1. úkolu byli zvýhodněni studenti prezenční formy studia, protože kombinované studium začalo o 14 dní později. – To není pravda semestr začal všem stejně, kombinovaná forma studia měla pouze posunutý zápis (stačí se podívat do oficiálních dokumentů univerzity).

Poznámka: Trochu nechápu tu paralelu s obchodem. Prosím o vysvětlení a doporučení změny (pokud to chápete negativně).

1 komentář:

  1. Dobrý den,
    to nebyla vytka, prosim. Jen jsem konstatovala fakt. a psala jsem jen sama za sebe, takze si myslim, ze kvuli me samotny byste prednasky asi tezko zridil.

    Jinak jsem tim obchodem myslela, ze to nase hodnoceni jste ohodnotil, a v podstate mi to prislo jako v obchode "akce".. Byl to jen bleskovy dojem. Snad jsem Vas kvuli tomu neurazila a ani to nepovazujete za drzost. Ty body se jiste vetsine studentu a i me hodi a mozna je to s pedagogickeho hlediska spravne. A snad ani spoluzaky to neohrozi a neprijdou kvuli provokativnimu vyroku o body navic.


    OdpovědětVymazat